Veilig en vertrouwd overnachten
1,5 meter-samenleving binnen Inntel Hotels
1,5 meter-samenleving binnen Inntel Hotels
Binnen Inntel Hotels dragen wij dagelijks zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten. We informeren u daarom graag over de aanpassingen en preventieve maatregelen in onze hotels, zodat u met een gerust hart bij ons kunt verblijven.
Inntel Hotels voert als eerste hotelgroep in Nederland het keurmerk van certificeringsbedrijf Kiwa voor de toetsing van de Covid-19 maatregelen die zij heeft getroffen. Als resultaat van deze certificering kan Inntel Hotels aantonen dat de hotelgroep alle noodzakelijke stappen heeft gezet om de kans op besmetting met het coronavirus te beperken.
Heeft u behoefte aan aanvullende informatie neem gerust contact met ons op. Dat kan per e-mail, telefonisch en via het contactformulier op de website van de betreffende locatie.
Een gastvrij welkom zoals u van ons gewend bent binnen een aangepaste omgeving. Binnen Inntel Hotels volgen we de adviezen vanuit het RIVM op en ontvangen onze medewerkers dagelijks briefings en updates. We hanteren altijd een zeer hoge standaard in hygiëne. Bovendien hebben wij aanvullende preventieve maatregelen getroffen.
Het wellness centre, de Life Fitness Gym en de zwembaden zijn gesloten tot 2 maart.
Wanneer u behoefte heeft aan een wellness moment voor uzelf adviseren we te kijken naar de wellness kamers van Inntel Hotels. Deze zijn uitgerust met een bubbelbad en/of privé sauna.
Meer weten over privé wellness faciliteiten? Lees dan ‘Beste wellness kamers van Inntel Hotels‘.
We heten u graag (op gepaste afstand) welkom in onze hotels. We willen u erop attenderen dat er aanvullende huisregels van toepassing zijn. Ook zijn alle algemene richtlijnen vanuit de overheid te allen tijde bij ons van toepassing.
De huisregels zijn beschikbaar in onze hotels en online in te zien.
De restaurants van Inntel Hotels zijn gesloten. Voor hotelgasten werken we met take-away opties. Een vers ontbijt op bed in de ochtend behoort zo nog steeds tot de mogelijkheden.
Tussen 7:00 en 10:00 uur kunt u uw ontbijtbox afhalen bij de afhaallocatie. Om wachtrijen te voorkomen reserveert u uw tijd bij check-in.
Ook voor lunch en diner kunt u een vers bereide maaltijd afhalen. De menukaart ontvangt u bij check-in of vindt u op uw kamer. Bestellen kan tot 20:00 uur.
Onze medewerkers dragen handschoenen en serveren uw maaltijden op gepaste afstand.
Bijeenkomsten zijn op dit moment niet toegestaan. Wanneer dit weer is toegestaan staan wij klaar om dit op een veilige manier te faciliteren. Ons Meetings & Events team staat klaar voor een digitale ontmoeting om de mogelijkheden te bespreken. Al onze evenementenruimtes zijn ingericht volgens de nieuwe 1.5-meter samenleving. We werken met éénrichting looproutes en hebben vaste partners voor hybride toepassingen. Wij volgen uiteraard strikt de regelgeving vanuit de overheid.
Uw gasten. We vragen al onze opdrachtgevers hun deelnemers zich online te registreren. Zo kunnen we het maximaal aantal gasten dat onze locatie veilig kan bezoeken waarborgen. Er is een begin- en eindtijd. Hierdoor is het ook mogelijk te werken met verschillende sessies die elkaar opvolgen.
Slimme indeling van de locatie. Uw gasten op een veilige wijze ontvangen en begeleiden door de locatie is op verschillende wijzen mogelijk. Diverse opstellingen zijn getest voor het meest optimale gebruik en de veiligheid. Op de vloer wordt de looprichting aangegeven met behulp van vloerstickers. We kunnen ruimtes afzetten met behulp van piketpalen of kiezen voor stijlvolle roomdividers.
Eten en drinken. Voor de F&B invulling kunnen we uitserveren of werken met verschillende grab & go oplossingen. Onze chefs stemmen de gerechten en wijze van serveren geheel af op uw wensen.
Voorbereiding. Een goede voorbereiding is het halve werk. Het zorgvuldig afstemmen van tijdsvlakken van mogelijke toeleveranciers is hierbij van belang. Daarnaast helpen wij u graag met informatievoorziening voor uw gasten. Er zijn plattegronden beschikbaar met daarop de zaalindeling en looproutes. Ook hebben we alle informatie over parkeergelegenheid en huisregels.
Broadcasting. Wilt u gasten uw evenement digitaal laten bijwonen? Dat kan door een live broadcast. Wellicht dat uw event enkel via het web toegankelijk is. Dan adviseren we u graag over een inspirerende locatie. Onze zalen in Utrecht en Rotterdam bieden een panoramisch uitzicht over de stad.
We begrijpen dat COVID-19 zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden die onzekerheid met zich meebrengen. We informeren u graag over onze protocollen en beantwoorden de meest gestelde vragen rondom hygiëne en annuleringen.
Hygiëne
Welke hygiënemaatregelen worden genomen voor voedselbereiding?
Bij het bereiden van voedsel gelden altijd strenge hygiënevoorschriften. De voorschriften en regelgeving vanuit Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wordt nageleefd. Wanneer er vanuit het KHN aanvullende maatregelen worden geadviseerd, zullen wij onze werkwijze daarop aanpassen.
Is besmetting mogelijk door toeleveranciers?
De kans op besmetting door geleverde goederen zoals pakketten of via geld is erg klein. Uit voorzorg reinigen medewerkers die pakketten en geld in ontvangst nemen de handen elk kwartier.
Dragen medewerkers van Inntel Hotels mondkapjes?
Medewerkers van Inntel Hotels met een operationele functie die contact hebben met gasten dragen plastic mondmaskers. Er is gekozen voor een transparant masker om rekening te houden met slechthorenden en om u een vriendelijke glimlach te kunnen tonen.
Wijzigen of annuleren van uw reservering
Wat is een flexibel tarief bij Inntel Hotels?
Bent u van plan binnenkort een hotelovernachting te boeken, maar vindt u dit lastig i.v.m. de ontwikkelingen rondom het coronavirus? Kies dan voor een kamer met flexibel tarief. Deze boeking kan tot de dag voor aankomst gewijzigd of geannuleerd worden.
Ik heb mijn overnachting geboekt via een reserveringssite, kunnen jullie mijn reservering wijzigen?
Wij kunnen uw reservering niet wijzigen, omdat deze in beheer is van de organisatie waar u de reservering heeft geplaatst. Voor vragen omtrent uw reservering of voor informatie over annuleringsvoorwaarden kunt u contact met hen opnemen.
Wanneer is er sprake van een negatief reisadvies
Er is een negatief reisadvies wanneer het ministerie van Buitenlandse Zaken code rood afgeeft voor een specifieke plaats of regio. Een constatering van een corona besmetting in een stad of land resulteert niet direct in een negatief reisadvies. De overheid bepaalt per (deel) van een stad of regio of het reisadvies aangepast dient te worden om een verdere besmetting te voorkomen. In Nederland zijn diverse maatregelen vanuit de overheid van toepassing. Deze vindt u onder de kop Maatregelen vanuit de overheid. Voor inwoners van Nederland geldt dat zij binnen het land vrij mogen reizen. Er zijn geen extra beperkingen voor regio’s waar het aantal besmettingen hoger is. Wel geldt het advies op bestemming zo min mogelijk te reizen.
Voor actuele informatie en veelgestelde vragen over COVID-19 adviseren wij u om de website van het RIVM te bezoeken. Voor een compleet en actueel overzicht van de maatregelen die vanuit de overheid worden gesteld verwijzen we u naar de website van rijksoverheid.nl.
Samenvatting van de maatregelen in Nederland
Om verdere verspreiding van het coronavirus in Nederland zo veel mogelijk te voorkomen zijn er diverse preventieve maatregelen van toepassing. Een verkorte samenvatting:
Openbare voorzieningen en bijeenkomsten:
Wij adviseren u altijd om de actuele informatie voorafgaand aan uw bezoek te bekijken.
Geachte bezoeker, deze site gebruikt cookies en verzamelt automatisch anonieme gegevens om u onze diensten zo optimaal mogelijk aan te kunnen bieden. Door verder te surfen op de site, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies en het verzamelen van gebruikersgegevens. Meer over de gegevens die wij verzamelen en de manier waarop wij deze gebruiken kunt u lezen in onze Privacy Policy en Cookie Verklaring.
We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
Inntel Hotels understands the value of influencer marketing.
We like to provide our guests with the You’ll be surprised effect with sincere personal attention, excellent service and quality.
When we work with influencers we’re curious of how you will surprise us!
Inntel Hotels begrijpt de meerwaarde van influencer marketing. Wij bieden onze gasten het You’ll be surprised effect door oprechte persoonlijke aandacht, excellente service en kwaliteit.
Wanneer wij werken met influencers zijn wij erg benieuwd hoe jij ons verrast!