Als Klusjesman (15-24 uur) zorg je dat alle voorzieningen in het hotel functioneren naar behoren.
Wat je gaat doen als Klusjesman bij Inntel Hotels
Jij bent verantwoordelijk voor het goed laten functioneren van alle voorzieningen in het hotel. Dit betekent dat je storingen oplost en reparaties uitvoert aan diverse aspecten zoals apparatuur, installaties, sanitair, verlichting, keuken en gastenkamers. Daarnaast voer je regelmatig onderhoud uit aan apparatuur, installaties en het pand zelf. Je bent scherp in het signaleren van mogelijke storingen en adviseert over eventuele vervangen. Het beheren van de werkruimte, onderdelen en apparatuur behoort eveneens tot jouw takenpakket.
Dit vind je leuk om te doen:
- Het operationeel houden van voorzieningen in het hotel;
- Het verhelpen van storingen en uitvoeren van reparaties aan bijvoorbeeld apparatuur, installaties, sanitair, verlichting, keuken en gastenkamers;
- Het regelmatig onderhouden van apparaten, installaties en het gebouw;
- Alert zijn op mogelijke storingen en advies geven over vervangingsmogelijkheden;
- Het beheren van de werkruimte, de onderdelen en het apparatuur.
Gewenst profiel
‘You’ll be surprised’ is de belofte die wij aan onze gasten maken. Wij zijn dan ook erg trots op de positieve beoordelingen die wij als hotel krijgen. Op Booking.com is ons een gemiddelde beoordeling bijvoorbeeld een 8,2! Om onze gasten te blijven verrassen zoeken wij collega’s die met veel enthousiasme, oprechte interesse en passie een actieve bijdrage leveren aan de beleving van onze gasten. Daarnaast zoeken wij iemand die:
- Ervaring heeft in een technische functie;
- Bij voorkeur de werkuren over meerdere dagen kan verdelen. Echter overleggen we het rooster;
- Proactief en oplossingsgericht is;
- In staat is te improviseren en flexibel is in uit te voeren taken;
- Sociaal vaardig is en een echte teamspeler.
Hierom wil je bij Inntel Hotels werken
Wij bieden een omgeving waar luxe en persoonlijke service samen komen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent. Want als jij je goed voelt, merken onze gasten dat ook. Je werkt in een platte organisatie waar de lijntjes kort zijn en er veel ruimte is voor jou. We geven je veel verantwoordelijkheid zodat je altijd nieuwe uitdagingen hebt en kunt groeien. Daarnaast bieden wij:
- Een uurloon vanaf € 14,77 (inclusief 8% vakantiegeld);
- Flexibele baan op oproepbasis: jij geeft je roostervoorkeuren aan;
- Reiskostenvergoeding bij een woon-werkafstand van meer dan 10 km;
- 25 doorbetaalde vakantiedagen, gebaseerd op een werkweek van 38 uur;
- Mogelijkheid tot het verdienen van een aanbrengpremie van € 100,- netto als je iemand uit je omgeving aandraagt;
- Aantrekkelijke personeelskorting op hotelovernachtingen in onze Inntel Hotels. Voor slechts € 35,- kun je verblijven in één van onze hotels en genieten van 20% korting in het restaurant;
- Jaarlijks ontvang je een eindejaarspakket;
- Jaarlijks themafeest met alle collega’s;
- Pensioensopbouw en mogelijkheid tot korting op aanvullende zorgverzekering;
- Profiteer van kortingen op producten van topmerken, gadgets en leuke uitjes via Personeelsvoordeelwinkel.nl.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een succesvolle Nederlandse hotelgroep met 5 hotels, allen te vinden op toplocaties in grote steden zoals Amsterdam, Zaandam, Den Haag en Utrecht.
Inntel Hotels Utrecht Centre is met haar 11 verdiepingen verbonden met Station Utrecht Centraal. Het hotel is met haar locatie een unieke locatie om te ontmoeten, overnachten, vergaderen en ontspannen. Het interieur is ontworpen op de vele verbindingen die het hotel kenmerkt. De vergaderzalen gelegen op de hoogste verdieping bieden een schitterend uitzicht over de monumentale stad.
Locatie: Smakkelaarshoek 24, 3511 EC UTRECHT
Solliciteren kan via: sollicitatieutrecht@inntelhotels.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Henk Holscher, General Manager.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer hier