Vind jij het leuk om het cluster reserveringen team van 4* Inntel Hotels Amsterdam Centre (279 kamers) en 4* Inntel Hotels Amsterdam Landmark (306 kamers) te versterken, dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw werkplek is het hippe Inntel Hotels Amsterdam Landmark in de wijk Oostenburg in Amsterdam, op kantoor Reserveringen, in een gezellig team met 5 andere collega’s.
Als je bij Inntel Hotels komt werken, bieden we je het volgende:
- Een bruto maandloon vanaf €2.234,-, ook als je jonger bent dan 21 jaar;
- Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand);
- 25 doorbetaalde vakantiedagen (o.b.v. 38 uur);
- Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum;
- Automatische pensioenopbouw;
- Ken je iemand uit je omgeving die ook bij ons wil werken? Dan maak je kans op een aanbrengpremie van €100,- netto;
- Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B;
- Een bedrijfsuniform;
- Jaarlijks ontvang je een kerstpakket;
- Jaarlijks themafeest met alle collega’s;
- Korting op basis- en aanvullende zorgverzekeringen ;
- Ook op auto-, inboedel- en reisverzekering bieden we een korting.
Wat ga je doen?
Dit betekent dat je je bezig houdt met de volgende werkzaamheden:
- Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig verzorgen van een zeer gastvrije en professionele aanname van reserveringen voor beiden hotels met een totale kamercapaciteit van 585 kamers en tot 200 personen meetings & events;
- Je verwerkt en bevestigt de aanvragen via telefoon en e-mail, waarbij je ook verantwoordelijk bent voor de after sales;
- Je stelt groepscontracten op en bewaakt het betaalproces;
- Je bent verantwoordelijk voor het maken en controleren van de reserveringen in het computersysteem Opera;
- Je voert administratieve handelingen uit;
- Je communiceert met andere afdelingen binnen de hotels;
- Je controleert dagelijks diverse rapportages;
- Je ondersteunt de groepsreserveringen indien nodig.
Waar zijn we naar op zoek?
- Je bent in het bezit bent van een diploma voor minimaal MHS/MTRO of een gelijkwaardige opleiding;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar en flexibel inzetbaar, tot 19.00 uur en ook op zaterdag e.o. zondag;
- Je bezit over een grote dosis gastgerichtheid en goede commerciële en communicatieve vaardigheden;
- Je bent vloeiend in woord & geschrift Nederlands, je beheerst de Engelse taal goed en je hebt basiskennis van de Duitse e.o. Franse taal;
- Je wil allround en nauwkeurig werken in team verband;
- Je hebt bij voorkeur kennis van Opera PMS;
- Je hebt verkoop ervaring binnen Reserveringen of Sales;
Jouw nieuwe werkplek
Inntel Hotels Amsterdam Centre in hartje Amsterdam, zit op loopafstand van de grachtengordel en alle hoogtepunten zoals de internationaal befaamde musea én de oude volksbuurten. De comfortabele kamers en suites zijn voorzien van alle luxe en vormen de perfecte uitvalsbasis voor een citytrip naar onze hoofdstad.
Inntel Hotels Amsterdam Landmark heeft een stoer karakter dat geïnspireerd is op het industriële verleden van de omgeving. Het is de plek om te overnachten, dineren in Bar & Brasserie Werkspoor, zakelijke events te organiseren en volledig tot rust te komen in Spa Steam. Het wellness centre beschikt over een zwembad, Turks stoombad, sauna en massageruimte. Bovendien zijn alle luxe kamertypes uitgerust met een ronde whirlpool in de kamer en/of een privé sauna.
Je kunt jouw brief met C.V., foto en een korte motivatie (waarom jij denkt dat wij voor jou moeten kiezen), sturen naar de Patricia van Parera, Revenue Manager via pvanparera@inntelhotels.nl.