Ben jij enthousiast in je communicatie en stroomt gastvrijheid door je aderen? Wil jij jouw talenten inzetten om de gasten van Inntel Hotels online te helpen en een geweldige service-ervaring te bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Inntel Hotels heeft 5 prachtige hotels in- of dichtbij grote steden. Je vindt ons in Amsterdam, Zaandam, Utrecht en Den Haag (Scheveningen). We bieden gasten comfort, wellness en de ultieme locatie voor een stedentrip. Onze hotels zijn goed bereikbaar en hebben alle 5 unieke eigenschappen. Dus wil je een culturele stedentrip, of wil je jezelf een weekend opsluiten in je eigen spa? Inntel Hotels heeft het allemaal te bieden!
Over de baan
Jij bent het gezicht van onze online gastbeleving en een onmisbare schakel in het communicatieproces van onze 5 hotels. Jij reageert professioneel en enthousiast op reviews, vragen en opmerkingen van onze gasten via verschillende platforms. Je weet hoe belangrijk een snelle, persoonlijke en doeltreffende reactie is voor onze reputatie en draagt daarmee direct bij aan een positieve merkervaring.
Daarnaast ben jij de flexibele “vliegende keep” binnen het communicatieteam. Je initieert, coördineert en begeleidt diverse communicatieprojecten, van interne campagnes tot creatieve marketingacties. Met jouw hands-on mentaliteit draai je je hand niet om voor het schrijven van een pakkend artikel of het creëren van SEO-geoptimaliseerde teksten die onze zichtbaarheid vergroten.
Kortom, je bent een veelzijdige professional die zowel operationeel als strategisch een sleutelrol speelt in het versterken van de reputatie van onze hotels.
Werkzaamheden
- Beantwoorden van reviews en online feedback: Reageren op recensies van gasten op platforms zoals Google, Booking.com en sociale media, zowel op positieve als negatieve reacties, met als doel onze online reputatie te versterken.
- Monitoren van online reputatie: Bijhouden van online beoordelingen en rapporteren van trends in feedback om verbeterpunten voor de hotels te signaleren.
- Opzetten en begeleiden van communicatieprojecten: Initiëren, coördineren en uitvoeren van communicatiecampagnes, zowel intern als extern, zoals nieuwsbrieven, marketingacties en social media content.
Dit is wie jij bent
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als schrift;
- Creatief, initiatiefrijk en in staat om zelfstandig te werken;
- Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar en woonachtig in de regio Hoofddorp (straal van 25 km);
- Je bent flexibel, energiek en hebt een passie voor gastvrijheid;
- Heb je klantenservice ervaring? Dat is een pré!
- Heb je ervaring met webcare? Ook dat is een pré!
Dit is wat je krijgt
Wij willen dat jij je goed voelt. Want als dat zo is, merken onze gasten dat ook. Daarom zijn wij een platte organisatie waar de lijntjes kort zijn en er veel ruimte is voor jouw ontwikkeling. We geven je veel verantwoordelijkheid zodat je nieuwe uitdagingen aan kunt gaan en je blijft groeien! Daarnaast bieden wij:
- Een dynamische functie in een enthousiast en creatief team;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een groeiende organisatie;
- Flexibele werktijden en de ruimte om jouw ideeën in praktijk te brengen;
- Werken op prachtige locaties die je continu inspireren;
- Marktconform salaris van € 2876,72 tot € 3648,37 en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Hier ga je werken
In een gedreven familiebedrijf met een support office in Hoofddorp. Hier vind je verschillende ondersteunende afdelingen zoals HR en Sales maar ook Marketing & Communicatie. Inntel Office zit op de Capellalaan 131 in Hoofddorp.
Stuur je motivatiebrief samen met je cv naar Bloem Hormis, Teamlead Marketing & Communicatie: bhormis@inntelhotels.nl. Je kunt ook onderstaand formulier invullen en versturen ter attentie van Team Marketing & Communicatie. Voor vragen kun je contact opnemen met Bloem Hormis via de mail.
Solliciteer hier