Als Supervisor Reserveringen ben jij een echte duizendpoot en vind je het heerlijk om gasten en jouw team te enthousiasmeren om de gastenbeleving te overtreffen.
Wat ga je doen als Supervisor Reserveringen bij Inntel Hotels:
Je vertegenwoordigt twee bijzondere vier sterren hotels in Amsterdam, goed voor 585 luxe hotelkamers. Inntel Hotels Amsterdam Landmark is gevestigd in de opkomende wijk Oostenburg. De luxe wellness kamers met uitzicht over het water en de stad zijn echt uniek in Amsterdam. Daarnaast hebben wij met Inntel Hotels Amsterdam Centre aan de Nieuwezijds Kolk een 2de hotel midden in het Centrum. Door het verschillende karakter van de hotels kan jij meedenken met de wensen van onze gasten en zorg je samen met jouw team voor een passend aanbod. Omdat jij dagelijks aanwezig bent in de hotels kan jij snel schakelen met collega’s van de operationele afdelingen.
Als Supervisor Reserveringen zitten je dagen goed gevuld. ’s Ochtends kom je in het hotel aan en praat je bij met de Revenu/Reservations Manager om te horen hoe het in het hotel loopt en bespreek je de dagindeling en bijzonderheden met jouw team. Op je werkplek ga je aan de slag met de binnengekomen e-mails en jouw checklist. Tussendoor neem je telefoontjes aan om vragen van collega’s en gasten te beantwoorden. Na de lunchpauze ondersteun je jouw team daar waar nodig en bewaak je de voortgang van de diverse mailboxen. Tegen het einde van de middag zijn alle checks gedaan en de voorbereidingen voor de avond getroffen. Dankzij jou en jouw team kan FO probleemloos aan de slag met de check in.
Dit vind je leuk om te doen:
- Leidinggeven aan een team met 5 medewerkers voor individuele- en groepsreserveringen inclusief beoordelings- en functioneringsgesprekken, waarbij je nauw samenwerkt met de Revenue/Reservations Manager;
- Het begeleiden van een efficiente uitvoering van de inwerkprocedure van nieuwe collega’s en cross training van de FO collega’s;
- Verantwoordelijkheid dragen voor de maandelijkse commissie check en de verwerking van no show en late annuleringen;
- Klachtenafhandeling;
- Verbeteringen in werkzaamheden/werkwijze doorvoeren en uitwerken;
- Het voorbereiden, het uitvoeren en het documenteren van werkoverleg voor zowel het team als de Front Office Managers van beiden hotels;
- Sollicitatie gesprekken bijwonen voor afdeling reserveringen;
- Verantwoordelijkheid dragen voor de juiste afhandeling van de financiële correcties voor beide hotels;
- Verantwoordelijkheid dragen voor het team dat zelfstandig alle aanname, verwerking en bevestiging van individuele- en groepsreserveringen verzorgt op een zeer gastvrije en professionele manier, waar jij de taken overneemt tijdens grote drukte of vakanties;
- Roosters maken en uren verwerking;
- Een passend salaris in functie groep 6 gebaseerd op de horeca-cao;
- Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand);
- 25 doorbetaalde vakantiedagen (o.b.v. 38 uur);
- Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum;
- Automatische pensioenopbouw;
- Ken je iemand uit je omgeving die ook bij ons wil werken? Dan maak je kans op een aanbrengpremie van €100,- netto;
- Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B;
- Een bedrijfsuniform;
- Jaarlijks ontvang je een kerstpakket;
- Jaarlijks themafeest met alle collega’s;
- Korting op basis- en aanvullende zorgverzekeringen;
- Ook op auto-, inboedel- en reisverzekering bieden we een korting.
Herken jij jezelf in
‘You’ll be surprised…’ is de belofte die wij aan onze gasten maken. Wij zijn dan ook erg trots op de positieve beoordelingen die wij krijgen. Op Booking.com hebben wij een gemiddelde beoordelingen van een 8+ voor alle hotels! Om onze gasten te kunnen blijven verrassen zoeken wij collega’s die met veel enthousiasme, oprechte interesse en passie een actieve bijdragen willen leveren aan de beleving van onze gasten. Daarnaast zoeken wij iemand met:
- Werkervaring binnen een hotel of reserveringsafdeling, bij voorkeur in een senior functie;
- Affiniteit met hotellerie en hospitality;
- Communicatieve vaardigheden om als visitekaartje van het hotel naar buiten te treden;
- Inlevingsvermogen, jij weet de juiste snaar te raken in je communicatie;
- Rust en overzicht op drukke momenten;
- Accuratesse en verliest details nooit uit het oog;
- Goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift. Heb jij nog een extra taal onder de knie, dan is dat mooi meegenomen.
Dit betekent dat je je bezig houdt met de volgende werkzaamheden:
- Je bent als leidinggevende het eerste aanspreekpunt voor de dagelijkse gang van zaken op de afdeling Reserveringen en stuurt minimaal 2 medewerkers aan;
- Je bent verantwoordelijk voor het werven, inwerken en beoordelen van medewerkers;
- Je werkt nauw samen met en rapporteert aan de Revenue Manager;
- Je verzorgt het maandelijkse reserveringsoverleg;
- Jij bewaakt de kwaliteit en uniformiteit van alle uitgaande communicatie;
- Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig verzorgen van een zeer gastvrije en professionele aanname van reserveringen voor beiden hotels;
- Je verwerkt en bevestigt de reserveringsaanvragen voor de hotelkamers via telefoon en e-mail;
- Je bent verantwoordelijk voor het maken en controleren van de reserveringen in het computersysteem Opera;
- Je voert administratieve handelingen uit;
- Je communiceert met andere afdelingen binnen de hotels;
- Je controleert dagelijks diverse rapportages;
- Je ondersteunt de groepsreserveringen indien nodig.
Hierom wil je bij Inntel Hotels werken
Wij bieden een omgeving waar luxe en persoonlijke service samen komen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent. Als jij lekker in je vel zit, dan merken onze gasten dat. Jij komt te werken in een platte organisatie met korte lijntjes en bieden veel ruimte en verantwoordelijkheid zodat jij continu uitgedaagd wordt en jezelf kan ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tussen de €2.431 en €2.813, afhankelijk van ervaring;
- Werken in een hecht team midden in de actie van de hotels;
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels en krijg je 20% korting in het restaurant;
- Pensioensopbouw en mogelijkheid tot aansluiting bij collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding bij >10 km enkele reis.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een Nederlandse hotelgroep met 7 hotels, allen te vinden op top locaties in grote steden. Wat ons verbindt? Wij doen er samen alles aan om onze gasten te blijven verrassen. Nauwe samenwerking tussen de afdelingen, oprechte interesse in onze gasten en passie voor hospitality.
Jouw vaste werkplek is het nieuwe en hippe Inntel Hotels Amsterdam Landmark in de wijk Oostenburg in Amsterdam. Daarnaast werk je regelmatig vanuit Inntel Hotels Amsterdam Centre op loopafstand van het Centraal Station.
Interesse
Wil jij meer weten over deze vacature? Geen probleem, neem gerust contact op met Revenu/Reservations Manager Patricia van Parera via pvanparera@inntelhotels.nl of bel 020-2272554.
Je kunt jouw brief met C.V., foto en een korte motivatie (waarom jij denkt dat wij voor jou moeten kiezen), sturen naar de Patricia van Parera, Revenue Manager via pvanparera@inntelhotels.nl.
Solliciteer hier