.

Veelgestelde vragen

Aankomst & vertrek
  • Is het mogelijk om eerder in te checken?

    U kunt op basis van beschikbaarheid een eerdere inchecktijd aanvragen via onze reserveringsafdeling. Dit verzoek kan niet gegarandeerd worden. Als de kamer nog niet klaar is, kunt u uw bagage kosteloos bij de receptie achterlaten.

  • Is het mogelijk om later uit te checken?

    U kunt op de dag van vertrek bij de receptie vragen om later uit te checken. Zij kunnen u informeren of dit mogelijk is, afhankelijk van de beschikbaarheid. Hier zijn kosten aan verbonden.

  • Kan ik laat in de avond nog inchecken?

    U kunt later inchecken. Wij verzoeken u wel om uw verwachte aankomsttijd aan het hotel door te geven.

  • Kan ik mijn bagage achterlaten in het hotel?

    U kunt uw bagage achterlaten bij de receptie, zowel voor het inchecken als na het uitchecken.

  • Wat kost een late check-out?

    Tot 12:00 kost € 20,-

    Tot 13:00 kost € 40,-

    Tot 14:00 kost € 60,-

    Tot 15:00 kost € 80,-

    Tot 16:00 kost € 100,-

    Tot 17:00 kost € 120,-

    Tot 18:00 kost € 140,-

  • Wat zijn de check-in en check-uit tijden tijdens mijn verblijf?

    U kunt bij ons inchecken vanaf 15:00 uur en uitchecken is tot 11:00 uur.

Algemene vragen
  • Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?

    Bij het maken van een reservering geldt dat alle gasten minimaal 18 jaar oud moeten zijn. Minderjarige gasten moeten altijd samen met een ouder of voogd verblijven.

  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?

    U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn ook automaten in de gang met een gevarieerd aanbod van snacks en drinken.

  • Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?

    Bij het maken van een reservering geldt dat alle gasten minimaal 18 jaar oud moeten zijn. Minderjarige gasten moeten altijd samen met een ouder of voogd verblijven.

  • Zijn huisdieren toegestaan?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in de hotels.

  • Mag ik mijn fiets meenemen op de kamer?

    Het is niet toegestaan om je fiets mee te nemen naar je kamer.

  • Mag ik roken in het hotel?

    Nee, roken is niet toegestaan in de hotels. Alle hotelkamers hebben een rookmelder. Wie toch rookt, krijgt een boete van € 150. Roken is wel toegestaan buiten de hotels. Roken is toegestaan buiten de hotels op de daarvoor aangewezen plekken.

  • Zijn hulphonden toegestaan?

    Hulphonden zijn toegestaan. We vragen alleen wel om bewijs van hun status als hulphond.

  • Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?

    Ja, het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels. U kunt een bedrag naar keuze laten opladen.

Betalen
  • Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?

    Met een betaallink kunt u veilig online betalen. U ontvangt de link per e-mail. Als u hierop klikt, komt u op de website van uw bank. Daar kunt u inloggen en de betaling goedkeuren. Zodra we de betaling hebben ontvangen, is uw reservering bevestigd.

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.

  • Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?

    Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting niet inbegrepen.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?

    Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de borg weer op uw creditcard staat, afhankelijk van uw bank.

  • Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?

    U kunt contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Zij kunnen telefonisch of per e-mail een reservering voor u maken. Na de reservering ontvangt u een betaallink. Onze reserveringsafdeling is te bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

  • Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?

    Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

  • Wat is de toeristenbelasting?

    In Amsterdam is de toeristenbelasting 12,5% van de netto kamerprijs per nacht.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Voor een reservering via onze website heeft u een creditcard nodig. Voor betalingen via IDEAL kunt u contact opnemen met onze reserveringsafdeling via reservationslandmark@inntelhotels.nl.

    Boekt u met een Prepay & Save rate? Dan kan er ook met Ideal en Union Pay betaald worden.

Diensten & faciliteiten
  • Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?

    Gasten kunnen het door hun gewenste document per e-mail doorsturen. Dit document wordt voor u geprint en is af te halen bij de front office.

  • Heeft het hotel een lift?

    Ja, elke verdieping kan per lift worden bereikt.

  • Kan het hotel een babysitter regelen?

    Nee, het hotel kan geen babysitter regelen.

  • Welke diensten biedt het hotel aan?

    Het hotel heeft wifi, roomservice, wekdienst en een wasserij service.

  • Heeft het hotel een conciërge?

    Het receptieteam staat voor u klaar om uw verblijf in Amsterdam zo prettig mogelijk te maken.

  • Is er een wasserijservice beschikbaar?

    Ja, het hotel biedt een wasserijservice aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden en kosten tijdens uw verblijf.

  • Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?

    Alle gevonden voorwerpen bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark worden geplaatst op de website iLost.co. Staat uw verloren item er niet tussen? Neem dan gerust contact op met de receptie via +31 (0) 202272550.

  • Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?

    Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of +31(0)202272550.

  • Welke extra's kan ik bijboeken?

    Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

Hotel Faciliteiten
  • Hotel Faciliteiten
Huisregels
  • Huisregels
Kamers
  • Hebben de kamers een koelkast?

    Alle kamers zijn voorzien van een kleine koelkast die u naar wens kunt gebruiken. De koelkast is niet gevuld, zodat u voldoende ruimte heeft om uw eigen eten en drinken koel te bewaren. Heeft u zin in een verfrissend drankje of een snack? In het hotel vindt u een automaat met diverse koude drankjes en tussendoortjes.

  • Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?

    Onze kamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten.

  • Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?

    Verschillende kamertypes zijn uitgerust met een strijkijzer en strijkplank. Als uw kamer deze niet heeft, kunt u contact opnemen met de receptie. Het team zal deze dan zo snel mogelijk naar de kamer brengen.

  • Is de kluis in de kamers groot genoeg voor een laptop?

    De kluis is groot genoeg voor een gemiddelde laptop. De gemiddelde laptop heeft meestal een schermgrootte tussen de 13 en 15 inch (ongeveer 33 tot 38 cm diagonaal).

  • Kan er gestreamd worden op de televisies?

    Elke kamer is voorzien van een Google Chromecast. Hiermee kunt u gemakkelijk uw favoriete films, series en muziek streamen vanaf uw eigen device.

  • Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?

    Er kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de leeftijd van het kind.

  • Zijn de kamers voorzien van airconditioning?

    Alle kamers in ons hotel zijn voorzien van airconditioning.

  • Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?

    Er zijn geen kamers met een apart slaapgedeelte. Bij de suites staat er wel een bank in de kamer en bij een aantal is er een zithoekje.

  • Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?

    Alle kamers met een bubbelbad hebben een aparte douche.

  • Hebben de kamers van het hotel kingsize bedden?

    Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afmetingen van het bed afhankelijk van het kamertype, zodat iedereen een bed naar zijn of haar voorkeur kan boeken. Bekijk de pagina Kamers & Suites op onze website voor meer informatie.

  • Heeft het hotel mindervalidekamers?

    Nee, het hotel heeft geen mindervalidekamers.

  • Heeft het hotel rookkamers?

    Roken is in het gehele hotel niet toegestaan.

  • Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?

    Op basis van de beschikbaarheid kan een hoge etage aangevraagd worden via de reserveringsafdeling (reservationslandmark@inntelhotels.nl of +31(0)202272550). Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden.

  • Welke kamers hebben een tweepersoonsbed?

    Onze City Comfort Kamer, City Double Panorama Kamer, Spa Kamer, Wellness Kamer, Wellness Panorama Kamer en Wellness Suite hebben een tweepersoonsbed. De overige kamers hebben twee aparte bedden of een keuze uit beide type bedden.

  • Welke kamers hebben een bubbelbad?

    De hotelkamers met een bubbelbad zijn: de Spa Kamer, de Wellness Kamer en de Wellness Suite. De Wellness Kamers hebben daarnaast ook een privésauna.

  • Welke kamertypes heeft het hotel?

    Bekijk de pagina Kamers & Suites voor een compleet overzicht.

  • Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?

    Het housekeeping team heeft hoge hygiëne protocollen en doet haar uiterste best de hotelkamers zo schoon mogelijk op te leveren. We kunnen niet garanderen dat de kamers allergie vrij zijn.

  • Zijn er kamers met keuken?

    De Long Stay Kamers hebben een kitchenette.

  • Heeft het hotel babybedden?

    Ja, deze plaatsen wij kosteloos op uw kamer op basis van beschikbaarheid. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

  • Heeft het hotel familiekamers?

    Het hotel heeft geen familiekamers. Wel zijn er kamers met een tussendeur zodat familieleden in de buurt zijn. Dit is alleen te boeken via de reserveringsafdeling (reservationslandmark@inntelhotels.nl of +31(0)202272550).

  • Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?

    Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

Locatie
  • Heeft het hotel een transferdienst?

    Nee, het hotel heeft geen transferdienst.

  • Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?

    Ja, u kunt een taxi reserveren via de receptie.

  • Kan ik een fiets huren bij het hotel?

    Ja, het is mogelijk om fietsen te huren. U kunt terecht bij onze receptie voor meer informatie.

    Fietsen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en kunnen niet van tevoren worden gereserveerd.

  • Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?

    Voor treinkaarten verwijzen wij u naar NS. Als u uw openbaar vervoerskaarten van tevoren wilt kopen kan dat via https://www.u-ov.info/abonnementen-kaartjes/losse-kaartjes.

  • Waar kan ik mijn fiets parkeren?

    In de garage van het hotel kun u uw fiets parkeren.

  • Wat is het adres van het hotel?

    VOC Kade 600, 1018 LG Amsterdam

  • Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?

    Er zijn twee parkeerplekken voor elektrisch laden aanwezig. Deze bevinden zich buiten de parkeergarage.

    De meeste publieke parkeergarages hebben oplaadpunten voor elektrische auto’s. Kijk op de website van geadviseerde parkeergarage voor meer informatie.

  • Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

    Het hotel is ongeveer 8 minuten lopen vanaf de eerste tramhalte. Op 9292.nl kunt u makkelijk uw reis plannen naar Inntel Hotels Amsterdam Landmark. Ons adres is: VOC Kade 600, 1018 LG Amsterdam.

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren in de nabijgelegen Q-Park Oostenburg. Door vooraf online een parkeerticket te reserveren, kunt u parkeren tegen een gereduceerd tarief.

  • Is het hotel vlakbij het centrum?

    Met de auto bent u in ongeveer 10 minuten in het centrum van Amsterdam. Te voet duurt het ongeveer 40 minuten. Met het openbaar vervoer bent u in 15 minuten in het centrum.

Meetings & Events
  • Bieden jullie audiovisuele apparatuur aan?

    Elke vergaderruimte is standaard voorzien van audiovisuele middelen, zoals een groot tv-scherm of beamer met scherm, microfoons en een flip-over. Heeft u extra of specialistische apparatuur nodig? Dan regelen wij dit graag via onze technische partner.

  • Is er technische ondersteuning aanwezig tijdens een bijeenkomst?

    Onze medewerkers helpen u graag bij het gebruik van de apparatuur. Bij huur van extra middelen geven wij uitleg, en tijdens het evenement blijft onze technische ondersteuning beschikbaar.

  • Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

    Het hotel is ongeveer 8 minuten lopen vanaf de eerste tramhalte. Op 9292.nl kunt u makkelijk uw reis plannen naar Inntel Hotels Amsterdam Landmark. Ons adres is: VOC Kade 600, 1018 LG Amsterdam.

  • Mag ik eigen eten of drinken meenemen?

    Nee, het is niet toegestaan om eigen catering te gebruiken. Wij bieden een zorgvuldig samengesteld menu en kunnen aanpassingen doen bij dieetwensen.

  • Houden jullie rekening met dieetwensen of allergieën?

    Ja, geef uw wensen tijdig door bij de reservering, dan passen wij het menu hierop aan. We kunnen ook rekening houden met halal, kosher, vegetarisch of andere dieetwensen.

  • Kan ik dineren én vergaderen met een gezelschap?

    Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op voor een voorstel op maat.

  • Zijn de ruimtes toegankelijk voor mindervaliden?

    Ja, onze vergader- en eventruimtes zijn drempelvrij en toegankelijk. Daarnaast zijn er aangepaste toiletten beschikbaar. Laat het ons gerust weten als u specifieke wensen of behoeften heeft. We denken graag met u mee.

  • Hebben de zalen natuurlijk daglicht?

    Ja, onze vergaderruimtes beschikken over natuurlijk daglicht. Daarnaast zijn de zalen vrij van pilaren, waardoor alle gasten goed zicht hebben.

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren in de nabijgelegen Q-Park Oostenburg. Door vooraf online een parkeerticket te reserveren, kunt u parkeren tegen een gereduceerd tarief.

  • Wat is de hoogte van het plafond in de vergaderzalen?

    De standaard plafondhoogte is ongeveer 3,20 meter.

  • Kunnen we de locatie van tevoren bezichtigen?

    Ja, dat kan. Wij geven graag rondleidingen op afspraak. Neem contact met ons op om deze in te plannen.

  • Is exclusiviteit mogelijk voor mijn groep of bijeenkomst?

    Exclusiviteit is mogelijk, afhankelijk van de ruimte en het arrangement. Neem contact met ons op om de opties te bespreken.

  • Is een aanbetaling of borg vereist?

    Bij het boeken van een bijeenkomst vragen wij een aanbetaling. De volledige betaling gebeurt in twee termijnen, waarvan het laatste deel uiterlijk een maand voor het evenement voldaan moet zijn.

  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Deze zijn terug te vinden op hun website en in onze offertes.

  • Kan ik last-minute een aanvraag doen?

    Ja, het is mogelijk om een last-minute meeting te boeken. Bel ons direct voor de actuele beschikbaarheid via +31(0)202272550.

  • Werken jullie samen met lokale partners?

    Zeker! Wij werken samen met lokale aanbieders voor entertainment, groepsactiviteiten, vervoer, catering en meer.

  • Mag ik de ruimte zelf decoreren?

    U mag zelf decoratie meenemen of het door ons laten verzorgen. Laat het ons graag vooraf weten, zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie aankleding.

  • Is er beveiligd wifi beschikbaar?

    Er is een openbaar wifi-netwerk beschikbaar. Voor speciale wensen of extra beveiliging kunnen we aanvullende mogelijkheden bespreken.

  • Wat is de capaciteit van de zalen?

    Afhankelijk van de zaal bieden wij zalen aan voor groepen van 2 tot 195 personen. De capaciteit varieert per ruimte. Vraag ons gerust naar de specifieke mogelijkheden.

Reserveren
  • Ik heb een kamer gereserveerd met een non-refundable tarief - kan ik mijn reservering nog wijzigen of annuleren?

    Bij het kiezen van een non-refundable tarief bent u akkoord gegaan met de voorwaarde dat deze reservering niet kan worden gewijzigd of geannuleerd. Wij kunnen hier helaas geen uitzonderingen op maken.

  • Ik heb via een andere website een overnachting gereserveerd en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?

    Reserveringen via een externe boekingssites kunnen alleen via diezelfde website worden gewijzigd of geannuleerd.

  • Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?

    U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel. Dit kan telefonisch via +31(0)202272550 of per e-mail via reservationslandmark@inntelhotels.nl.

    Het is niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.

    • De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel.

    • De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.

    • Een giftcard heeft een minimale waarde van € 50,-.

    • Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.

    • De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.

  • Hoe kan ik een kamer reserveren?

    U kunt reserveren via onze website, per e-mail via reservationslandmark@inntelhotels.nl of telefonisch via +31(0)202272550.

Restaurant & Bars
  • Ik heb een overnachting inclusief diner geboekt, wat krijg ik?

    U krijgt een driegangen verrassingsmenu van de chef. Eventuele allergenen en/of dieetwensen kunt u (bij voorkeur vooraf) aan ons doorgeven via fbsvlandmark@inntelhotels.nl.

  • Kan ik roomservice bestellen?

    Ja, het is mogelijk om roomservice te bestellen. U vindt de roomservice menukaart via de informatiekaart QR-code op uw kamer. De roomservice kosten zijn € 12,50 plus de kosten voor uw bestelling.

  • Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?

    Ja, roomservice ontbijt is dagelijks beschikbaar en dient u de dag ervoor vóór 23:00 uur te bestellen. Hiervoor brengen wij € 12,50 roomservice kosten in rekening.

  • Wat zijn de tijden voor de lunch?

    Maandag t/m zondag - 12:00 tot 17:00 uur

  • Wat zijn de tijden voor het ontbijt?

    Maandag t/m vrijdag - 07:00 tot 10:30 uur

    Zaterdag & zondag - 07:30 tot 11:00 uur

  • Wat zijn de tijden voor de bar?

    Maandag t/m zondag - 12:00 tot 23:30 uur

    Ook verkoopt de receptie na sluitingstijd van de bar verschillende dranken.

  • Wat zijn de tijden voor het diner?

    Zondag t/m donderdag - 17:00 tot 21:30 uur

    Vrijdag & zaterdag - 17:00 tot 22:00 uur

    Voor het diner adviseren wij u om een reservering te maken.

  • Wat voor gerechten serveert het restaurant?

    Het bijbehorende Bar & Brasserie Werkspoor biedt een uitgebreide variatie van gerechten. Op de menukaart vindt u verschillende salades, vlees en visgerechten.

  • Heeft het hotel een eigen restaurant?

    Het hotel beschikt over een eigen restaurant Bar & Brasserie Werkspoor. Dit is de locatie om te dineren, lunchen en borrelen.

  • Ik heb allergieën, kan daar rekening mee gehouden worden?

    U kunt uw allergiewensen doorgeven aan de reserveringsafdeling via reservationslandmark@inntelhotels.nl of via +31(0)202272550.

Wellness
  • Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?

    In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.

  • Heeft het hotel een fitness ruimte?

    Het hotel beschikt over een Life Fitness gym. Deze bestaat uit diverse Life Fitness apparaten en is gopend van 06:00 uur tot 23:00 uur.

  • Welke wellness mogelijkheden zijn er in het hotel?

    Onze Spa Steam is uitgerust met een zwembad, Turks stoombad, Finse sauna, Life Fitness gym en een aparte ruimte voor massages en schoonheidsbehandelingen.

  • Wat zijn de openingstijden van de wellness?

    Spa Steam is geopend van maandag t/m zondag van 06:00 tot 23:00 uur.

  • Biedt het hotel massages aan?

    Ja, info over de behandelingen en prijzen vind je op de website.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in om het laatste nieuws en speciale aanbiedingen te ontvangen.

Uw aanvraag is succesvol verzonden.