.

Veelgestelde vragen

Algemene en locatiespecifieke vragen

Als u een vraag heeft over een specifieke locatie, kunt u de FAQ van het hotel bekijken via de links. Zie hieronder voor algemene vragen over Inntel Hotels.

Algemene vragen
  • Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?

    Ja, het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels. U kunt een bedrag naar keuze laten opladen.

  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?

    U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn ook automaten in de gang met een gevarieerd aanbod van snacks en drinken.

  • Zijn huisdieren toegestaan?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in de hotels.

  • Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?

    Bij het maken van een reservering geldt dat alle gasten minimaal 18 jaar oud moeten zijn. Minderjarige gasten moeten altijd samen met een ouder of voogd verblijven.

  • Zijn hulphonden toegestaan?

    Hulphonden zijn toegestaan. We vragen alleen wel om bewijs van hun status als hulphond.

  • Mag ik roken in het hotel?

    Nee, roken is niet toegestaan in de hotels. Alle hotelkamers hebben een rookmelder. Wie toch rookt, krijgt een boete van € 150. Roken is toegestaan buiten de hotels op de daarvoor aangewezen plekken.

  • Bieden de hotels vergader- en eventruimtes aan?

    Ja, onze hotels beschikken over diverse meeting- en eventfaciliteiten. Voor meer informatie over de mogelijkheden per locatie kunt u terecht op de onderstaande pagina’s:

    • Inntel Hotels Amsterdam Landmark - Meeting & Events

    • Inntel Hotels Amsterdam Zaandam - Meeting & Events

    • Inntel Hotels Utrecht Centre - Meeting & Events

    • Inntel Hotels Den Haag Marina Beach - Meeting & Events

Hotel Faciliteiten
  • Heeft het hotel een lift?

    Ja, elk hotel heeft een lift waarmee u alle verdiepingen kunt bereiken.

Service
  • Kan het hotel een babysitter regelen?

    Nee, het hotel kan geen babysitter voor u regelen.

  • Is er een wasserijservice beschikbaar?

    Ja, het hotel biedt een wasserijservice aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden en kosten tijdens uw verblijf.

Aankomst & vertrek
  • Is het mogelijk om eerder in te checken?

    U kunt op basis van beschikbaarheid een eerdere inchecktijd aanvragen via onze reserveringsafdeling. Dit verzoek kan niet gegarandeerd worden. Als de kamer nog niet klaar is, kunt u uw bagage kosteloos bij de receptie achterlaten.

  • Is het mogelijk om later uit te checken?

    U kunt op de dag van vertrek bij de receptie vragen om later uit te checken. Zij kunnen u informeren of dit mogelijk is, afhankelijk van de beschikbaarheid. Hier zijn kosten aan verbonden.

  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

    Inchecken bij Inntel Hotels kan vanaf 15.00 uur.

  • Is het mogelijk om laat in de avond in te checken?

    Ja, het is mogelijk om laat in te checken. We vragen wel om uw verwachte aankomsttijd door te geven aan het hotel.

  • Kan ik mijn bagage achterlaten in het hotel?

    Ja, u kunt uw bagage kosteloos achterlaten bij de receptie.

  • Hoe laat moet ik uitchecken?

    Uitchecken bij Inntel Hotels kan tot 11:00 uur.

Kamers
  • Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?

    Ja, onze kamers hebben koffie- en theefaciliteiten.

  • Hebben de kamers een koelkast?

    Alle kamers zijn voorzien van een kleine koelkast die u naar wens kunt gebruiken. De koelkast is niet gevuld, zodat u voldoende ruimte heeft om uw eigen eten en drinken koel te bewaren. Heeft u zin in een verfrissend drankje of een snack? In het hotel vindt u een automaat met diverse koude drankjes en tussendoortjes.

  • Is de kluis in de kamers groot genoeg voor een laptop?

    De kluis is groot genoeg voor een gemiddelde laptop. De gemiddelde laptop heeft meestal een schermgrootte tussen de 13 en 15 inch (ongeveer 33 tot 38 cm diagonaal).

  • Heeft het hotel een goede gratis wifi-verbinding in de kamers?

    Ja, alle hotels hebben gratis en stabiele wifi in het hele hotel, inclusief de kamers.

  • Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?

    Controleer de reserveringsdetails van uw boeking. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting niet inbegrepen.

  • Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?

    Er kunnen kosten zijn, afhankelijk van de leeftijd van het kind.

  • Mag ik mijn fiets meenemen naar de kamer?

    Het is niet toegestaan om een fiets mee naar de kamer te nemen.

  • Hebben de hotels rookkamers?

    Roken is in het gehele hotel niet toegestaan.

Restaurant & Bar
  • Wat voor ontbijt wordt er geserveerd?

    Het hotel biedt een uitgebreid internationaal ontbijtbuffet met bubbels, jus d’orange, warme broodjes en verschillende soorten beleg.

  • Heeft u allergieën?

    Laat het ons weten voor uw verblijf door een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling. Kijk bij de veelgestelde vragen van het hotel waar u verblijft voor meer informatie.

  • Is roomservice mogelijk?

    Ja, u kunt gebruikmaken van roomservice. De receptie brengt graag een menu naar uw kamer op verzoek. De kosten voor roomservice zijn € 12,50 plus de kosten van uw bestelling.

  • Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?

    Ja, u kunt op uw kamer ontbijten tegen een toeslag van € 12,50 plus de kosten van het ontbijt.

Locatie
  • Heeft het hotel een transferdienst?

    Inntel Hotels heeft geen transferdienst, maar we kunnen een taxi voor u regelen naar de gewenste locatie.

  • Zijn er taxi’s beschikbaar bij de hotels?

    De receptie of de conciërge helpt u graag met het regelen van een taxi.

  • Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?

    De meeste publieke parkeergarages hebben oplaadpunten voor elektrische auto’s. Kijk op de website van geadviseerde parkeergarage voor meer informatie.

Reserveren & betalen
  • Kan ik reserveren zonder een creditcard?

    U kunt contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Zij kunnen telefonisch of per e-mail een reservering voor u maken. Na de reservering ontvangt u een betaallink. Kijk bij de veelgestelde vragen van het hotel waar u verblijft voor meer informatie.

  • Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?

    Met een betaallink kunt u veilig online betalen. U ontvangt de link per e-mail. Als u hierop klikt, komt u op de website van uw bank. Daar kunt u inloggen en de betaling goedkeuren. Zodra we de betaling hebben ontvangen, is uw reservering bevestigd.

  • Kan ik een factuur krijgen?

    Ja, geef bij het uitchecken aan de receptie door dat u een factuur wilt. Zij stellen die voor u op.

  • Ik heb een non-refundable geboekt. Kan ik mijn reservering nog wijzigen of annuleren?

    Bij een non-refundable tarief heeft u gekozen voor een speciale aanbieding met strikte voorwaarden. Dit betekent dat de reservering niet gewijzigd of geannuleerd kan worden. We kunnen hierin helaas geen uitzondering maken.

  • Ik heb via een andere website geboekt en wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dit?

    Reserveringen via een externe boekingssites kunnen alleen via diezelfde website worden gewijzigd of geannuleerd.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?

    Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de borg weer op uw creditcard staat, afhankelijk van uw bank.

  • Op welke manier kan ik betalen?

    Voor een reservering via onze website heeft u een creditcard nodig. Voor betalingen via IDEAL kunt u contact opnemen met het hotel.

    Boekt u met een Prepay & Save rate? Dan kan er ook met Ideal en Union Pay betaald worden.

  • Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?

    U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel.
    Het is niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.

    • De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel

    • De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.

    • Een giftcard heeft een minimale waarde van € 50,-.

    • Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.

    • De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.

Nieuwsbrief

Schrijf je in om het laatste nieuws en speciale aanbiedingen te ontvangen.

Uw aanvraag is succesvol verzonden.