.

Veelgestelde vragen

Aankomst & vertrek
  • Is het mogelijk om eerder in te checken?

    U kunt op basis van beschikbaarheid een eerdere inchecktijd aanvragen via onze reserveringsafdeling. Dit verzoek kan niet gegarandeerd worden. Als de kamer nog niet klaar is, kunt u uw bagage kosteloos bij de receptie achterlaten.

  • Is het mogelijk om later uit te checken?

    U kunt op de dag van vertrek bij de receptie vragen om later uit te checken. Zij kunnen u informeren of dit mogelijk is, afhankelijk van de beschikbaarheid. Hier zijn kosten aan verbonden.

  • Kan ik laat in de avond nog inchecken?

    U kunt later inchecken. Wij verzoeken u wel om uw verwachte aankomsttijd aan het hotel door te geven.

  • Kan ik mijn bagage achterlaten in het hotel?

    U kunt uw bagage achterlaten bij de receptie, zowel voor het inchecken als na het uitchecken.

  • Wat kost een late check-out?

    Tot 12:00 kost € 20,-

    Tot 13:00 kost € 40,-

    Tot 14:00 kost € 60,-

    Tot 15:00 kost € 80,-

    Tot 16:00 kost € 100,-

    Tot 17:00 kost € 120,-

    Tot 18:00 kost € 140,-

  • Wat zijn de check-in en check-uit tijden tijdens mijn verblijf?

    U kunt bij ons inchecken vanaf 15:00 uur en uitchecken is tot 11:00 uur.

Algemene vragen
  • Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?

    Bij het maken van een reservering geldt dat alle gasten minimaal 18 jaar oud moeten zijn. Minderjarige gasten moeten altijd samen met een ouder of voogd verblijven.

  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?

    U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn ook automaten in de gang met een gevarieerd aanbod van snacks en drinken.

  • Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?

    Bij het maken van een reservering geldt dat alle gasten minimaal 18 jaar oud moeten zijn. Minderjarige gasten moeten altijd samen met een ouder of voogd verblijven.

  • Zijn huisdieren toegestaan?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in de hotels.

  • Zijn hulphonden toegestaan?

    Hulphonden zijn toegestaan. We vragen alleen wel om bewijs van hun status als hulphond.

  • Mag ik roken in het hotel?

    Nee, roken is niet toegestaan in de hotels. Alle hotelkamers hebben een rookmelder. Wie toch rookt, krijgt een boete van € 150. Roken is toegestaan buiten de hotels op de daarvoor aangewezen plekken.

  • Mag ik mijn fiets meenemen op de kamer?

    Het is niet toegestaan om je fiets mee te nemen naar je kamer.

  • Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?

    Ja, het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels. U kunt een bedrag naar keuze laten opladen.

Betalen
  • Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?

    Met een betaallink kunt u veilig online betalen. U ontvangt de link per e-mail. Als u hierop klikt, komt u op de website van uw bank. Daar kunt u inloggen en de betaling goedkeuren. Zodra we de betaling hebben ontvangen, is uw reservering bevestigd.

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.

  • Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?

    Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting niet inbegrepen.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?

    Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de borg weer op uw creditcard staat, afhankelijk van uw bank.

  • Wat is de toeristenbelasting?

    In Amsterdam is de toeristenbelasting 12,5% van de netto kamerprijs per nacht.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Voor een reservering via onze website heeft u een creditcard nodig. Voor betalingen via IDEAL kunt u contact opnemen met onze reserveringsafdeling via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl.

    Boekt u met een Prepay & Save rate? Dan kan er ook met Ideal en Union Pay betaald worden.

  • Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?

    U kunt contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Zij kunnen telefonisch of per e-mail een reservering voor u maken. Na de reservering ontvangt u een betaallink. Onze reserveringsafdeling is te bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of via +31(0)205301818.

  • Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?

    Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. U kunt hen bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)205301818.

Diensten & faciliteiten
  • Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?

    Gasten kunnen het door hun gewenste document per e-mail doorsturen. Dit document wordt voor u geprint en is af te halen bij de front office.

  • Heeft het hotel een lift?

    Ja, elke verdieping kan per lift worden bereikt.

  • Kan het hotel een babysitter regelen?

    Nee, het hotel kan geen babysitter regelen.

  • Welke diensten biedt het hotel aan?

    Het hotel heeft wifi, roomservice, wekdienst en een wasserij service.

  • Is er een wasserijservice beschikbaar?

    Ja, het hotel biedt een wasserijservice aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden en kosten tijdens uw verblijf.

  • Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?

    Alle gevonden voorwerpen bij Inntel Hotels Amsterdam Centre worden geplaatst op de website iLost.co. Staat uw verloren item er niet tussen? Neem dan gerust contact op met de receptie via +31(0)205301818.

  • Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?

    Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. U kunt hen bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of via +31(0)205301818.

  • Welke extra's kan ik bijboeken?

    Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. U kunt hen bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of via +31(0)205301818.

Hotel Faciliteiten
  • Hotel Faciliteiten
Huisregels
  • Huisregels
Kamers
  • Hebben de kamers een koelkast?

    Alle kamers zijn voorzien van een kleine koelkast die u naar wens kunt gebruiken. De koelkast is niet gevuld, zodat u voldoende ruimte heeft om uw eigen eten en drinken koel te bewaren. Heeft u zin in een verfrissend drankje of een snack? In het hotel vindt u een automaat met diverse koude drankjes en tussendoortjes.

  • Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?

    Onze kamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten.

  • Is de kluis in de kamers groot genoeg voor een laptop?

    De kluis is groot genoeg voor een gemiddelde laptop. De gemiddelde laptop heeft meestal een schermgrootte tussen de 13 en 15 inch (ongeveer 33 tot 38 cm diagonaal).

  • Kan er gestreamd worden op de televisies?

    Elke kamer is voorzien van een Google Chromecast. Hiermee kunt u gemakkelijk uw favoriete films, series en muziek streamen vanaf uw eigen device.

  • Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?

    Er kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de leeftijd van het kind.

  • Zijn de kamers voorzien van airconditioning?

    Alle kamers in ons hotel zijn voorzien van airconditioning.

  • Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?

    Er zijn geen kamers met een apart slaapgedeelte. Bij de suites staat er wel een bank in de kamer en bij een aantal is er een zithoekje.

  • Zijn er kamers met keuken?

    Nee, er zijn geen kamers met keuken in het hotel.

  • Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?

    Alle kamers beschikken over een inloopdouche, inclusief de kamers met een bubbelbad.

  • Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?

    Verschillende kamertypes zijn uitgerust met een strijkijzer en strijkplank. Als uw kamer deze niet heeft, kunt u contact opnemen met de receptie. Het team zal deze naar de kamer brengen.

  • Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?

    Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. U kunt hen bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)205301818.

  • Heeft het hotel rookkamers?

    Roken is in het gehele hotel niet toegestaan.

  • Hebben de kamers van het hotel kingsize bedden?

    Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afmetingen van het bed afhankelijk van het kamertype, zodat iedereen een bed naar zijn of haar voorkeur kan boeken. Bekijk de pagina Kamers & Suites op onze website voor meer informatie.

  • Heeft het hotel mindervalidekamers?

    Nee, het hotel heeft geen mindervalidekamers.

  • Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?

    Op basis van de beschikbaarheid kan een hoge etage aangevraagd worden via de reserveringsafdeling (reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)205301818). Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden.

  • Welke kamers hebben een tweepersoonsbed?

    Onze City Double Kamer, Spa Kamer, Wellness Kamer, Suite en Monumentale Suite hebben een tweepersoonsbed. De overige kamers hebben twee aparte bedden.

  • Welke kamertypes heeft het hotel?

    Bekijk de pagina Kamers & Suites voor een compleet overzicht.

  • Welke kamers hebben een bubbelbad?

    De hotelkamers met een bubbelbad zijn: de Spa Kamer, Wellness Kamer, Suite en Monumentale Suite. De Wellness Kamers en suites hebben daarnaast ook een privésauna.

  • Heeft het hotel babybedden?

    Ja, deze plaatsen wij kosteloos op uw kamer op basis van beschikbaarheid. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling. U kunt hen bereiken via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)20 5301818.

  • Heeft het hotel familiekamers?

    Het hotel heeft geen familiekamers. Wel zijn er kamers met een tussendeur zodat familieleden in de buurt zijn. Dit is alleen te boeken via de reserveringsafdeling (reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)205301818).

  • Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?

    Het ligt eraan wat voor allergie u heeft. Het hotel kan rekening houden met een anti-allergie dekbed en kussens. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of +31(0)205301818.

Locatie
  • Heeft het hotel een transferdienst?

    Nee, het hotel heeft geen transferdienst.

  • Waar kan ik mijn fiets parkeren?

    Het hotel heeft helaas geen fietsenstalling.

  • Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?

    Ja, u kunt een taxi reserveren via de receptie.

  • Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?

    De meeste publieke parkeergarages hebben oplaadpunten voor elektrische auto’s. Kijk op de website van geadviseerde parkeergarage voor meer informatie.

  • Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

    Ja, het hotel ligt op loopafstand van Amsterdam Centraal Station.

  • Is het hotel vlakbij het centrum?

    Inntel Hotels Amsterdam Centre staat in het centrum van Amsterdam bij de winkelstraat Nieuwendijk en op 5 minuten loopafstand van de Dam en Amsterdam Centraal Station. Alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te bereiken per voet en het openbaar vervoer.

  • Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?

    Kaarten voor het openbaar vervoer kunt u kopen in de bus, tram, bij de metrohaltes of van tevoren via www.ns.nl.

  • Wat is het adres van het hotel?

    Nieuwezijds Kolk 19, 1012 PV Amsterdam

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren in de nabijgelegen Q-Park Nieuwendijk. Door vooraf online een parkeerticket te reserveren, kunt u parkeren tegen een gereduceerd tarief.

Meetings & Events
  • Meetings & Events
Reserveren
  • Ik heb een kamer gereserveerd met een non-refundable tarief - kan ik mijn reservering nog wijzigen of annuleren?

    Bij het kiezen van een non-refundable tarief bent u akkoord gegaan met de voorwaarde dat deze reservering niet kan worden gewijzigd of geannuleerd. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken.

  • Ik heb via een andere website een overnachting gereserveerd en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?

    Reserveringen via een externe boekingssites kunnen alleen via diezelfde website worden gewijzigd of geannuleerd.

  • Hoe kan ik een kamer reserveren?

    U kunt reserveren via onze website, per e-mail via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of telefonisch via +31(0)205301818.

  • Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?

    U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel. Dit kan telefonisch via +31(0)20 5301818 of per e-mail via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl.

    Het is niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.

    • De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel.

    • De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.

    • Een giftcard heeft een minimale waarde van € 50,-.

    • Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.

    • De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.

Restaurant & Bars
  • Heeft het hotel een eigen restaurant?

    Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar een bar. Dankzij onze locatie in het centrum van Amsterdam heeft u een ruime keuze aan restaurants in de buurt. In samenwerking met Humphrey’s restaurant bieden wij roomservice aan.

  • Ik heb allergieën, kan daar rekening mee gehouden worden?

    U kunt uw allergiewensen doorgeven aan de reserveringsafdeling via reservationsamsterdam@inntelhotels.nl of via +31(0)205301818.

  • Wat voor ontbijt wordt geserveerd?

    Inntel Hotels Amsterdam Centre serveert een uitgebreid internationaal ontbijtbuffet met bubbels inclusief jus d’orange, warme broodjes en diverse soorten beleg.

  • Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?

    Ja, roomservice ontbijt is dagelijks beschikbaar en dient u de dag ervoor vóór 23:00 uur te bestellen. Hiervoor brengen wij € 12,50 roomservice kosten in rekening.

  • Kan ik roomservice bestellen?

    In samenwerking met Humphrey’s restaurant bieden wij roomservice aan. De receptie brengt graag op verzoek een menu naar uw kamer. De roomservice kosten zijn € 12,50 bovenop de kosten voor uw bestelling.

  • Wat zijn de tijden voor het ontbijt?

    Maandag t/m vrijdag - 07:00 tot 10:00 uur

    Zaterdag & zondag - 08:00 tot 11:00 uur

  • Wat zijn de tijden voor de bar?

    Vrijdag -17:00 tot 00:00 uur

    Ook verkoopt de receptie na sluitingstijd van de bar verschillende dranken.

Wellness
  • Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?

    In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.

  • Biedt het hotel massages aan?

    Nee, Inntel Hotels Amsterdam Centre biedt geen massagebehandelingen aan.

  • Heeft het hotel een fitness ruimte?

    Het hotel beschikt over een Life Fitness gym. Deze bestaat uit een loopband, steptrainer, fietstrainer en gewichtenbank. De fitness is geopend van 07:00 tot 22:00 uur.

  • Welke wellness mogelijkheden zijn er in het hotel?

    Onze Wellness Club is uitgerust met een Turks stoombad, Finse sauna en Life Fitness Gym.

  • Wat zijn de openingstijden van de wellness?

    Wellness Club is geopend van maandag t/m zondag van 07:00 tot 22:00 uur.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in om het laatste nieuws en speciale aanbiedingen te ontvangen.

Uw aanvraag is succesvol verzonden.