.

Meetings & Events

Vergaderen en feesten op de 11e etage met adembenemend uitzicht

Inntel Hotels Utrecht Centre is gelegen op een strategisch en inspirerend knooppunt van de stad en biedt ruim 300 m² aan flexibele ruimtes voor vergaderingen en onvergetelijke events. De lichte zalen zijn ingericht met de modernste presentatie apparatuur en zijn gelegen op de 11e verdieping met een fantastisch uitzicht over de monumentale stad. De exclusieve boardroom is uitstekend voor brainstormsessies en vergadersessies tot 14 personen. Door de centrale ligging direct naast het station van Utrecht is de locatie uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer.

Deze moderne vergaderlocatie biedt gratis Wi-Fi, airconditioning en alle gebruikelijke vergaderbenodigdheden. Uiteraard wordt een ontbijt, lunch of tussendoortje naar wens verzorgd voor een aangename zorgeloze bijeenkomst. Het professionele team staat voor u klaar.

Waarom Inntel Hotels

Flexibele opstellingen

Bij Inntel Hotels Utrecht Centre zijn er talloze mogelijkheden in opstellingen en invullingen voor uw vergadering of event. Het team van meetings & events denkt graag met u mee om samen tot een succesvolle bijeenkomst te komen.

.

Onze service

Uw wensen staan bij ons voorop. Uw vergadert op hoog niveau en alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Bij Inntel Hotels bent u verzekerd van een geslaagde dag.

.

Culinaire verwennerij

Verwacht behalve goed uitgeruste ruimtes, ook zorgvuldig geselecteerde seizoensgerechten voor lunch en/of diner. Pure verwennerij.

.

Aansluitend overnachten

Na een dag intensief vergaderen is er niets zo fijn als uw gasten een verblijfplek aan te kunnen bieden. Bij Inntel Hotels Utrecht Centre overnachten uw gasten op een van de comfortabele design kamers.

.

Vergaderen

Ontdek de eindeloze mogelijkheden van vergaderen bij Inntel Hotels. De medewerkers heten u van harte welkom en staan voor u klaar.

Ideaal voor:

Vergaderingen, workshops& brainstormsessies

Max. 40 personen

.

(Meerdaagse) Events

Vergaderen bij Inntel Hotels staat garant voor geslaagde ontmoetingen. Alles wordt tot in de puntjes voor u verzorgd. Of het nu gaat om bijeenkomsten, internationale congressen of cocktailparty’s en borrels.

Ideaal voor:

congressen, beurzen, events

Max. 250 personen

.
Meetings & Events
  • Bieden jullie audiovisuele apparatuur aan?

    Elke vergaderruimte is standaard voorzien van audiovisuele middelen, zoals een groot tv-scherm of beamer met scherm, microfoons en een flip-over. Heeft u extra of specialistische apparatuur nodig? Dan regelen wij dit graag via onze technische partner.

  • Is er technische ondersteuning aanwezig tijdens een bijeenkomst?

    Onze medewerkers helpen u graag bij het gebruik van de apparatuur. Bij huur van extra middelen geven wij uitleg, en tijdens het evenement blijft onze technische ondersteuning beschikbaar.

  • Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

    Het hotel is ongeveer 5 minuten lopen vanaf Station Utrecht Centraal. Op 9292.nl kunt u makkelijk uw reis plannen naar Inntel Hotels Utrecht Centre. Ons adres is: Smakkelaarshoek 24, 3511 EC Utrecht.

  • Mag ik eigen eten of drinken meenemen?

    Nee, het is niet toegestaan om eigen catering te gebruiken. Wij bieden een zorgvuldig samengesteld menu en kunnen aanpassingen doen bij dieetwensen.

  • Houden jullie rekening met dieetwensen of allergieën?

    Ja, geef uw wensen tijdig door bij de reservering, dan passen wij het menu hierop aan. We kunnen ook rekening houden met halal, kosher, vegetarisch of andere dieetwensen.

  • Kan ik dineren én vergaderen met een gezelschap?

    Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op voor een voorstel op maat.

  • Zijn de ruimtes toegankelijk voor mindervaliden?

    Ja, onze vergader- en eventruimtes zijn drempelvrij en toegankelijk. Daarnaast zijn er aangepaste toiletten beschikbaar. Laat het ons gerust weten als u specifieke wensen of behoeften heeft. We denken graag met u mee.

  • Hebben de zalen natuurlijk daglicht?

    Ja, onze vergaderruimtes beschikken over natuurlijk daglicht. Daarnaast zijn de zalen vrij van pilaren, waardoor alle gasten goed zicht hebben.

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren bij parkeergarage Hoog Catharijne P4. Door vooraf online een parkeerticket te reserveren, kunt u parkeren tegen een gereduceerd tarief.

  • Wat is de capaciteit van de zalen?

    Onze Boardroom is ideaal voor een gezelschap van maximaal 15 personen.

  • Kunnen we de locatie van tevoren bezichtigen?

    Ja, dat kan. Wij geven graag rondleidingen op afspraak. Neem contact met ons op om deze in te plannen.

  • Is exclusiviteit mogelijk voor mijn groep of bijeenkomst?

    Exclusiviteit is mogelijk, afhankelijk van de ruimte en het arrangement. Neem contact met ons op om de opties te bespreken.

  • Is een aanbetaling of borg vereist?

    Bij het boeken van een bijeenkomst vragen wij een aanbetaling. De volledige betaling gebeurt in twee termijnen, waarvan het laatste deel uiterlijk een maand voor het evenement voldaan moet zijn.

  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Deze zijn terug te vinden op hun website en in onze offertes.

  • Kan ik last-minute een aanvraag doen?

    Ja, het is mogelijk om een last-minute meeting te boeken. Bel ons direct voor de actuele beschikbaarheid via +31(0)302020990.

  • Werken jullie samen met lokale partners?

    Zeker! Wij werken samen met lokale aanbieders voor entertainment, groepsactiviteiten, vervoer, catering en meer.

  • Mag ik de ruimte zelf decoreren?

    U mag zelf decoratie meenemen of het door ons laten verzorgen. Laat het ons graag vooraf weten, zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie aankleding.

  • Is er beveiligd wifi beschikbaar?

    Er is een openbaar wifi-netwerk beschikbaar. Voor speciale wensen of extra beveiliging kunnen we aanvullende mogelijkheden bespreken.

The Innsider

Blijf op de hoogte

Schrijf je in om het laatste nieuws en speciale aanbiedingen te ontvangen.

Uw aanvraag is succesvol verzonden.